• 0 głosów
    Zagłosuj

    Łapanie Fixa

    błąd
    Jestem początkującym użytkownikiem aplikacji Navieme na telefonie z androidem, ale z doświadczeniem z innych aplikacji. Program jest super, jednak w tej aplikacji jest mały problem, a w moim mniemaniu także błąd. Dzisiaj się o tym przekonałem. Włączyłem aplikację, wszystko poustawiałem, włączam start i ruszam na spacer. Czas leci, statystyki w miejscu, same zera, na górze komunikat sygnał GPS bardzo dobry, dokładność 0m, coś podejrzanego, a po chwili szukam sygnału GPS, zrzucam aplikację, włączam GPS test i jest sygnał 4-6 satelitów więc powinno być dobrze. Wracam do aplikacji i tam dalej lipa. Po przebyciu kilku kilometrów i kilkudziesięciu minut później aplikacja złapała fixa bo był sygnał 8 satelitów. Czy da się coś z tym zrobić, bo trudno czekać w miejscu kilkanaście / kilkadziesiąt minut aż będzie światło 8 satelitów. W innych aplikacjach takich problemów nie miałem, a ta mi spasowała z powodu dostępności sporej ilości statystyk już z poziomu telefonu i nie chciałbym z niej rezygnować z tak głupiego powodu. edytuj post

    anonim 2012-08-18 18:42

    Odpowiedź główna Ogólnie jest tak, że Navime Gps Tracker korzysta z funkcji systemowej do lokalizowania telefonu więc jeśli gps dobrze pokazuje sygnał, to i moja aplikacja powinna go rejestrować poprawnie. Zawsze może się jednak coś pojawić sytuacja, że coś może źle zadziałać. Staram sie na bieżąco sprawdzać wszelkie raporty związane z błędnym działaniem i poprawiać je. Niestety w przypadku aplikacji na telefon mam bardzo ograniczone możliwości jakiejkolwiek analizy błędów i ciężko jest je szybko usuwać. Proszę, żebyś podał mi model swojego telefonu i numer wersji aplikacji.

    Komentarze

  • Ja nigdy nic takiego nie miałem z tą aplikacją. Może to wina telefonu. Spróbuj także usunąć aplikację i wgrać na nowo. Może jakiś błąd się wkradł. Ja mam zazwyczaj 10-11 satelitów w ciągu 10 sekund, a po około 15 już jest bardzo dobry sygnał z dokładnością trzech metrów (Motorola RAZR XT910)
    2012-08-21 09:59
  • Jakaś aktualka programu mi ściągnęła i wszystko zaczęło działać jak potrzeba :-)
    2012-08-25 23:36
  • Odpowiedź główna Ogólnie jest tak, że Navime Gps Tracker korzysta z funkcji systemowej do lokalizowania telefonu więc jeśli gps dobrze pokazuje sygnał, to i moja aplikacja powinna go rejestrować poprawnie. Zawsze może się jednak coś pojawić sytuacja, że coś może źle zadziałać. Staram sie na bieżąco sprawdzać wszelkie raporty związane z błędnym działaniem i poprawiać je. Niestety w przypadku aplikacji na telefon mam bardzo ograniczone możliwości jakiejkolwiek analizy błędów i ciężko jest je szybko usuwać. Proszę, żebyś podał mi model swojego telefonu i numer wersji aplikacji.
    2012-08-29 23:21
  • U mnie w aplikacji Navime różnie bywa. Czasami czekam 5 minut a czasami 30 sekund (Samsung Y duos). Zależne pewnie jest to też od zachmurzenia i paru innych czynników.
    Różne aplikacje, różnie to mają, wydaje mi się, że niektóre aplikacje nie wystartują jak nie osiągną zadanej dokładności pomiaru a inne już wystartują jak znajdą zgrubny sygnał.
    MacUmba
    2012-09-24 14:29

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • marwask

Aktywni użytkownicy :

  • zyga61
  • Cezary
  • aval
  • mjot
  • j.matuszek79
  • Strus

więcej »