• 0 głosów
    Zagłosuj

    Synchronizacja

    pytanie
    Nie mogę pobrać na telefon z serwera danych o aktywnościach:-( Instalowałem ponownie i też nic. Pisze błąd serwera. I tak już kolejny dzień> Prosze o sprawdzenie. Pozdrawiam edytuj post

    anonim 2013-01-02 20:24

    Odpowiedź główna Minęło już dużo czasu, ale jeśli problem dalej występuje, to proszę o przypomnienie się na maila.

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Minęło już dużo czasu, ale jeśli problem dalej występuje, to proszę o przypomnienie się na maila.
    2013-01-22 15:23

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • marwask

Aktywni użytkownicy :

  • zyga61
  • Cezary
  • aval
  • mjot
  • j.matuszek79
  • Strus

więcej »